Leen Bakker

Smart Help service

Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.

Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden

Top 10 veelgestelde vragen

  • Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief en e-mails van LadyCashback.be?
    Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig onze nieuwsbrieven en mailings. Wil je deze updates van LadyCashback.be niet meer ontvangen? Log in op LadyCashback.be en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven welke nieuwsbrieven en mailings je van LadyCashback.be wel/niet wilt ontvangen.
  • Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
    Ja, uitbetaling is mogelijk zodra jouw tegoed op LadyCashback 25 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Voor een totaal aantal CashCoins tot 25 kan geen uitbetaling worden aangevraagd.
  • Wanneer kan ik uitbetaling aanvragen?
    Je kan uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op Ladycashback € 25,- of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Bij 'Saldo uitbetalen' in je account kan je de wijze van uitbetaling kiezen: Uitbetalen in geld of uitbetalen in cadeaus. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op Ladycashback of in het geval van misbruik.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op LadyCashback.be. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op LadyCashback.be kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
  • Hoe krijg ik bij LadyCashback.be korting op mijn online aankopen?
    Ga naar www.ladycashback.be voordat je een aankoop doet, log in en klik via onze links naar de webshop van jouw keuze om je aankoop te doen. Wij registreren jouw aankoop en schrijven de korting bij in jouw account op LadyCashback.be.
  • Hoe kan ik mij aanmelden?
    LadyCashback.be kent twee manieren om te registreren en in te loggen:
    1. Meld je hier aan voor LadyCashback.be of klik op de link om je aan te melden bovenin het scherm. Je ontvangt van LadyCashback.be een bevestiging van jouw aanmelding per e-mail. Klik op de link in deze e-mail om jouw aanmelding definitief te maken.
    2. Registreer je hier via Facebook. Klik op de Facebook button en maak een account met het zelfde wachtwoord en e-mailadres als je Facebook account. Jouw acties worden NIET getoond op Facebook. Het idee hierachter is dat men tegenwoordig al te veel wachtwoorden heeft en op deze manier heb je voor verschillende platformen hetzelfde wachtwoord.
    Daarna kun je direct shoppen met CashCoins!
  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als je je aanmeldt bij LadyCashback.be, ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij LadyCashback.be definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link op het het e-mailadres dat bij LadyCashback.be is geregistreerd. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Mijn vraag staat niet tussen de FAQ's. Wat nu?
    Neem contact met ons op. Geef duidelijk aan wat jouw vraag of probleem is en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Krijg ik CashCoins over het totale aankoopbedrag als ik producten retourneer?
    Nee, bij het retourneren van een deel van de bestelling worden de CashCoins aangepast. Er worden CashCoins gegeven over het bedrag waarvoor daadwerkelijk wordt aangekocht. In enkele gevallen komen de CashCoins bij aanpassing van de order of retournering van een deel van de aankoop in z'n geheel te vervallen. Wordt de gehele bestelling geretourneerd? Dan vervallen ook alle CashCoins voor deze aankoop.
  • Moet ik mij aanmelden bij LadyCashback.be om CashCoins te krijgen?
    Ja, om CashCoins te krijgen moet je zijn aangemeld bij LadyCashback.be. Aanmelden is GRATIS en er zijn geen verdere verplichtingen aan het lidmaatschap verbonden. Zonder aanmelding kunnen wij niet registreren wie de aankoop heeft gedaan en is het niet mogelijk om de CashCoins aan de juiste persoon toe te wijzen. Ben je nog niet aangemeld? Klik hier om je aan te melden. Voor het gebruik van de kortingscodes op LadyCashback.be is aanmelding niet noodzakelijk.

Mijn vraag staat er niet tussen

Neem contact met ons op

 

ECI.be
Close
7,50% CashCoins
Ontvang €10,- korting op je eerste bestelling bij Groupon Shopping!
Code:Welkom
Leen Bakker Cofidis Visa
visit register